пʼятницю, 18 січня 2013 р.

Модуль 3 Рефлексія

Під час виконання даного модуля я та мої колеги обговорили вибрану мною тему: "Чотирикутники навколо нас", та поділились корисною інформацією, яку обов'язково врахую під час створення свого  Портфоліо з використанням методу проектів;
Переглянула та відібрала вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм для обраної теми;
Сформулювала навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів, а також підібрала основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів;
Запланувала завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності;
Більш за все мені сподобалось при виконанні даного модуля створювати текстовий документ із формами. Я обов'язково використаю здобуті знання у своїй педагогічній практиці;
Загалом мені сподобалось працювати з модулем 3.

Немає коментарів:

Дописати коментар